איכות

איכות בכל מקום, בכל דבר
המשימה שלנו היא למזער את חוסר הנוחות של הלקוח, ולכן הלקוחות שלנו קובעים את האיכות. ברוח הקייזן, המשימה הזו לעולם לא מסתיימת. 
  • הקולות של לקוחותינו

    המשמעות של איכות בטויוטה היא שאנו קשובים לקולות הלקוחות שלנו בהתבסס על הדעות והחוויות של לקוחותינו עם הרכבים, אנחנו יכולים לדעת אם עמדנו ביעדי האיכות שלנו. המשוב מהלקוחות מעניק לנו מידע מהעולם האמיתי על השיפורים הדרושים, כדי שנייצר רכבים טובים יותר ויותר.

    אנו מוכנים תמיד להקשיב לקולות הלקוחות שלנו, ואנו קשובים גם לביקורת וגם לשבחים. איכות טמונה לא רק במוצרים שאנו מספקים, אלא גם באיכות העבודה שלנו בכל התחומים העסקיים, ובאיכות העבודה עם כל הלקוחות "הפנימיים" שלנו. 

  • קולות העובדים שלנו

    האנשים העובדים במתקני הייצור שלנו בעולם גאים בעבודתם, המחויבות שלהם לבצע את העבודה באופן מיטבי בכל שלב, היא חלק חיוני מהשאיפה שלנו להבטיח מוצרים באיכות הגבוהה ביותר ללקוחותינו.

    כל אחד מהעובדים מבין את חשיבות השאיפה, ומבין שאסור לעולם להעביר איכות גרועה לשלב הבא בתהליך. המשמעות היא שאנחנו מטפלים בבעיות ברגע שהן קורות, כדי למנוע התפתחות של בעיות חמורות יותר. הגישה הזו עוברת כחוט השני משלב המו"פ, דרך ייצור, ועד שירותי אחרי המכירה, וגם בקרב העובדים המשרדיים שלנו. 

"איכות היא תוצאת המאמצים של כולם ביחד".

פיטר רייד, סמנכ"ל איכות, טויוטה מוטור אירופה


  • איכות היא בכל מקום, ובכל דבר

    איכות היא לב ליבה של העשייה שלנו. בהתאם לעיקרון הקייזן, אנחנו מחפשים תמיד דרכים להשתפר. כך אנחנו יכולים להיות בטוחים שנספק מוצרים ושירותים באיכות הגבוהה ביותר ללקוחותינו.  במהלך המעבר שלנו לחברת ניידות, אנו נשארים נאמנים למורשת האיכות שלנו, ושואפים להשיג את אותה רמה של איכות בכל מעשינו, מהאופן בו אנו מתנהלים עם הלקוחות בעולם הדיגיטלי המשתנה במהירות כיום, ועד השגת ניטרול פליטת פחמן. 


  • פילוסופית האיכות שלנו

    הגישה שלנו לאיכות מבוססת על הפילוסופיה של ג'יקוטי קנקטסו: "להבטיח שפגמים וליקויים לעולם לא יעברו לשלב הבא". המשמעות היא שכל אחד מהעובדים אחראי לאיכות עבודתו. כל מי שמזהה בעיה בחלק או בתהליך, כולל עובדי המפעל, יכול להתריע ולהפסיק את הייצור, כדי למצוא פתרון. התוצאה היא איכות עקבית, בכל שלב בכל תהליך. 


  • לשאול "למה" חמש פעמים 

    אנו שואפים ל-"אפס ליקויים" בכל תהליכי הייצור. בעיות מספקות לנו הזדמנות לבצע שיפורים ולהבטיח איכות טובה.

    לכן, חשוב שנברר את גורמי השורש לכל שיבוש, כדי שנוכל לתקן ולמנוע הישנות של מקרים דומים. לכן אנחנו שואלים חמש פעמים "למה" בבירור של כל עניין ובעיה.