קריאת שירות

(RECALL)

קריאת שירות הינה פניה יזומה של יצרן הרכב אל בעלי הרכבים לשם ביצוע בדיקה ו/או פעולה מונעת ו/או תיקון ברכב.
חברת TOYOTA מובילה תרבות של שיפור מתמיד, ומאמינה שאין דבר טוב שלא ניתן להפכו לטוב יותר. לכן גם כשמדובר בפרט קטן, אנו מקפידים לטפל בו במהירות וביעילות.

חשוב לדעת

כאשר מחליט יצרן הרכב על פרסום קריאת שירות, נשלחים למשרד התחבורה פרטי הרכבים הנכללים בקריאת שירות זו.

עם קבלת הפרטים, משרד התחבורה שולח מכתבים לכל בעלי הרכבים ובהם מודיע על פרסום קריאת השירות ומה טיבה.

המכתבים נשלחים בצורה מדורגת ע"פ הוראות יצרן הרכב וזמינות חלקי החילוף הנדרשים לביצוע קריאת השירות.

במידה ובעל הרכב לא ביצע את קריאת השירות בתוך חצי שנה מיום קבלת המכתב ממשרד התחבורה, לא יתאפשר לו לחדש את רישיון הרכב ו/או להעביר בעלות על רכבו.

האם הרכב שלי משתתף בקריאת שירות?

על מנת לברר אם רכבך משתתף בקריאת שירות פתוחה, אנא מלא את מספר הרישוי של רכבך, כפי שמופיע ברישיון הרכב שברשותך.