ניידות באמצעות מימן

דלק העתיד

כלי רכב המונעים על ידי מימן הם למעשה הדור הבא של כלי הרכב החשמליים. טכנולוגיה חדישה זו מופעלת על ידי תגובה כימית בין מימן וחמצן בתוך תאי הדלק ולא באמצעות בעירה של דלקים מאובנים. תאי דלק, אשר פותחו במקור כדי להניע חלליות, טומנים בחובם פוטנציאל ליישומים רחבים הרבה יותר.

הרחבת תשתיות המימן ברחבי אירופה

 

H2ME) Hydrogeon to Mobility Europe) - הוא פרויקט דגל שמטרתו לפתח רשת אירופית ראשונה של תחנות תדלוק במימן. זוהי קפיצה ענקית קדימה לכיוון של חברה מבוססת מימן, כאשר לנוהגים בכלי רכב המונעים על ידי מימן ניתנת גישה לתחנות תדלוק ברמה בסיסית.

מטרת פרויקט H2ME היא להדגים את המוכנות הטכנית והמסחרית של רכבי מימן, תחנות תדלוק וטכניקות ייצור, באמצעות הרחבה משמעותית של ציי הרכבים האירופאיים המונעים ע"י מימן.

פרויקט זה קיבל מימון מהנציגות המשותפת בנוגע לתאי דלק ומימן 2 תחת הסכם מענק מס' 671438 ו- 700350. נציגות משותפת זו מקבלת תמיכה מתכנית המחקר והחדשנות של אופק האיחוד האירופי 2020, מהמחקר האירופאי המאוחד החדש על תאי דלק ומימן ("N.ERGHY") ומ"מימן אירופה".

 

חדשות וכתבות

  • טויוטה מיראי: 0% פליטות מזהמים. 100% חזון

    לטויוטה יש היסטוריה מרשימה של חשיבה שונה ובעלת וחזון: היא החלוצה בייצור רכב היברידי בכמות מסחרית (1997), והלכה רחוק עוד יותר בהצגת מיראי, רכב עתידני המופעל על ידי מימן (2014).

  • נסיעה למרחקים ארוכים עם טויוטה מיראי

    הרשת האירופית של תחנות תדלוק מימן מתרחבת בהתמדה. עם זאת, האם בפועל באמת אפשרי לנהוג ברכב מימן מצפון אירופה לדרום אירופה? ג 'ייקוב קרוגסגארד, מנכ"ל H2 Logic, בוחן זאת עם הטויוטה מיראי שלו.