Forced client side injection based on cached strategy
POST https://dxp-webcarconfig.toyota-europe.com/v1/BuildAndBuy/il/he?c=5d498f23-f88f-46cc-b9a9-a43808cb90fc&path=model%252F60ae2897-f9e1-4ff6-bc61-974d2d0edb5f&u=ec1472bd-80cc-49ca-97a0-0dd00040bfa9
רמת אבזור בטיחותי
קוד דגם | תיאור דגם | רמת אבזור בטיחותי |
---|---|---|
308 | לנד קרוזר LIMITED | 3 |
309 | לנד קרוזר LIMITED SAHARA | 3 |
300 | לנד קרוזר LUXURY 5 | 3 |
303 | לנד קרוזר LUXURY 7 | 3 |
305 | לנד קרוזר SELECT | 3 |
299 | לנד קרוזר TS7 | 0 |
פירוט מערכות הבטיחות המותקנות ברכב
TS7
- כריות אוויר 7
- מניעת סטייה מנתיב
- בלימה אוטומטית בעת חירום
- בקרת שיוט אדפטיבית
- בקרת מהירות חכמה (ISA)
- מערכת לבלימת חירום מפני הולכי רגל או רוכבי אופניים
- זיהוי כלי רכב ב"שטח מת"
- מניעת התנגשות צד ב"שטח מת"
- בלימה אוטומטית בנסיעה לאחור
- התרעה במצב של עייפות נהג
- התרעה במצב של היסח דעת הנהג
- מערכת למניעת שכחת ילד ברכב
- הכנה להתקנת מנעולי אלכוהול
- מערכת אזהרת פתיחת דלת
- מצלמת רוורס
- שליטה אוטומטית באורות גבוהים
- זיהוי תמרורי תנועה
- חיישני חגורות בטיחות
פירוט מערכות הבטיחות המותקנות ברכב
LIMITED, LIMITED SAHARA, LUXURY 5, LUXURY 7, SELECT
- כריות אוויר 7
- מניעת סטייה מנתיב
- בלימה אוטומטית בעת חירום
- בקרת שיוט אדפטיבית
- בקרת מהירות חכמה (ISA)
- מערכת לבלימת חירום מפני הולכי רגל או רוכבי אופניים
- זיהוי כלי רכב ב"שטח מת"
- מניעת התנגשות צד ב"שטח מת"
- בלימה אוטומטית בנסיעה לאחור
- התרעה במצב של עייפות נהג
- התרעה במצב של היסח דעת הנהג
- מערכת למניעת שכחת ילד ברכב
- הכנה להתקנת מנעולי אלכוהול
- מערכת אזהרת פתיחת דלת
- מצלמת רוורס
- שליטה אוטומטית באורות גבוהים
- זיהוי תמרורי תנועה
- חיישני חגורות בטיחות
מקרא
- מערכת המותקנת בדגם
- מערכת אופציונאלית להתקנה
- המערכת אינה מותקנת בדגם זה
מדד זיהום אוויר וצריכת דלק
דגם | צריכת דלק משולבת* (ליטר/100 ק"מ) | דרגת זיהום אוויר |
---|---|---|
לנד קרוזר LIMITED | 9.7 | 15 |
לנד קרוזר LIMITED SAHARA | 9.8 | 15 |
לנד קרוזר LUXURY 5 | 9.6 | 15 |
לנד קרוזר LUXURY 7 | 9.7 | 15 |
לנד קרוזר SELECT | 9.7 | 15 |
לנד קרוזר TS7 | 9.6 | 15 |
נתוני צריכת דלק וערך CO2 הינם WLTP COMBINED לפי נתוני יצרן, על פי בדיקה בתנאי מעבדה, תקן EC2017/1151. צריכת הדלק בפועל עשויה להיות גבוהה ביחס לנתון שסיפק היצרן מאחר והיא מושפעת מאופי הנהיגה, תנאי הדרך וגורמים נוספים.