דור חדש ומעודכן לאייקון המוכר
טויוטה C-HR החדש
הנועז הפך נועז יותר
המראה המתוחכם של טויוטה C-HR החדש מאפשר ביטוי עצמי. המראה פותח מתוך תפיסה של שבירת מוסכמות בהשראת הדגם המקורי פורץ הדרך, והוא שונה מכל רכב אחר. טויוטה C-HR החדש מעז להיות שונה, עם עיצוב לא קונבנציונלי.
- כל מה שרציתם לדעת על טויוטה C-HR החדש
שתי מערכות הנעה מחושמלות מותאמות לחווית נהיגה יוצאת דופן
הייבריד 140 - עם מנוע 1.8 ליטר יעיל עם 140 כ"ס
לחווית נהיגה מרגשת אף יותר: הייבריד 200 - עם מנוע 2 ליטר ו-197 כ"ס ומומנט של 190 ניוטון מטר
- דור חמישי לטכנולוגיה ההיברידית של טויוטה מעניק כוח מוגבר ופליטות מזהמים נמוכות.
- האצה משופרת, התנהגות כביש מצוינת וביצועי בלימה משופרים באמצעות שדרוגים של רכיבים ומערכות בקרה.
- אקוסטיקה משופרת הודות לאווירודינמיקה אופטימלי ת והפחתת רעשי רוח, וכן הפחתת מהירות סיבוב מנוע (סל"ד)
- במהירויות שיוט.
רכב היברידי מונע באמצעות שני מנועים: בנזין וחשמלי התומכים זה בזה לטובת חסכון והפחתת פליטת המזהמים. תנועת המכונית מסייעת לטעינת הסוללה החשמלית אך עדיין יש לתדלק את המכונית בבנזין.
צריכת דלק 20.8-21.3 ק"מ/ל', ציון ירוק 3
*תלוי רמת גימור
Toyota Safety Sense 3.0
הדור המתקדם ביותר של מערכות הבטיחות של טויוטה - המגיעה כסטנדרט.
בין המערכות הקיימות ברכב:
סיוע אקטיבי בפניות, מערכת קדם התנגשות, מערכת שמירה על מרכז הנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת עצירת נהיגה בחירום,
מערכת זיהוי והתראה תמרורי דרך.
-
רמת אבזור בטיחותי
-
מדד זיהום אוויר וצריכת דלק
נתוני צריכת דלק וערך CO2 הינם WLTP COMBINED לפי נתוני יצרן, על פי בדיקה בתנאי מעבדה, תקן EC2017/1151. צריכת הדלק בפועל עשויה להיות גבוהה ביחס לנתון שסיפק היצרן מאחר והיא מושפעת מאופי הנהיגה, תנאי הדרך וגורמים נוספים.