טויוטה יאריס החדשה 2021: הכירו את הדור הרביעי | Toyota

טויוטה יאריס החדשה

בקרוב בישראל

רוצה לקבל מידע נוסף ועידכונים על היאריס החדשה 2020?

יש למלא הפרטים ונחזור בהקדם

היאריס החדשה - נולדה לחיים עירוניים

היאריס החדשה, דור רביעי לסופר-מיני המובילה בישראל, בדרך לכאן!

 

טויוטה יאריס החדשה תוכננה לתת מענה לאתגרים היומיומיים ההולכים וגדלים של החיים בעיר. בטויוטה יודעים שלכם כלקוחות יש ציפיות רבות ממכונית קומפקטית, יש ציפייה שהמכונית תשדר סטייל אבל גם תהיה פרקטית, זריזה בתוך העיר ונוחה בנסיעות ארוכות, בטוחה ברמה גבוהה לצד עלויות אחזקה נמוכות ככל האפשר. אתם מחפשים מכונית אקולוגית, לא יקרה, אשר תתאים לשגרת היומיום ולסביבה שלכם.

כדי לענות על דרישות אלו שרק הולכות וגדלות, היאריס החדשה מביאה בפעם הראשונה את פילוסופיית Toyota’s New Global Architecture (TNGA) החדשה לקטגוריית המכוניות הקומפקטיות, לראשונה באמצעות שימוש בפלטפורמת GA-B החדשה ובמערכת היברידית TNGA מדור רביעי עם 3 צילינדרים. לגישה זו נוספים חידושים במערכות אקטיביות ופסיביות ליצירת המכונית הקומפקטית הבטוחה בעולם.

מערכת HYBRID DYNAMIC FORCE 1.5 חדשה - לביצועים ויעילות מירביים

הטכנולוגיה ההיברידית מדור 4 החדשה של טויוטה עשתה את הופעת הבכורה שלה במערכת ההנעה העיקרית של היאריס החדשה. מערכת Hybrid Dynamic Force 1.5 זו נובעת ישירות ממערכת 2.5 ליטר הגדולה יותר שהוכנסה בדגמי הקורולה, RAV4 והקאמרי החדשים ופותחה באותה רמת קפדנות באשר לגודל ולמשקל בחיפוש אחר צריכת דלק יעילה יותר ושיעור פליטות נמוך יותר.

 

סטנדרט חדש של מערכות בטיחות מתקדמות לסיוע לנהג במכוניות קומפקטיות

היאריס החדשה נועדה להיות המכונית הקומפקטית הבטוחה בעולם, והיא תעניק את ביצועי הבטיחות המובילים בקטגוריה באמצעות הכללת חידושים משמעותיים במערכות הבטיחות הפסיביות והאקטיביות כאחד. בנוסף למערכות מתקדמות לסיוע לנהג הכוללות בקרת שיוט אדפטיבית חכמה בכל המהירויות וסיוע בשמירה על נתיב, היאריס החדשה פותחה כדי להעניק הגנה מיטבית לנוסעים בהתאם לתקנים המחמירים הצפויים לחול משנת .2020 . לדוגמה, כדי להגן טוב יותר על הנוסע במקרה של התנגשות מהצד, היאריס החדשה תהיה המכונית הראשונה בסגמנט המכוניות הקומפקטיות שתכלול כרית אוויר מרכזית.

טויוטה יאריס - סיפור הצלחה המונע על ידי חדשנות

יאריס עומדת בלב סיפור ההצלחה של טויוטה בישראל ובאירופה. זהו דגם שנהנה מפופולריות מתמשכת וממוניטין מצוין בזכות חדשנות עקבית, החל מביצועיו יוצאי הדופן של מנוע הבנזין 1.0 ליטר שלה אשר זיכה אותה בתואר "מכונית השנה באירופה" ובפרס "המנוע של השנה" לשנת ,2000 , דרך הצבת סטנדרטים חדשים לבטיחות (מכונית ראשונה בקטגוריה עם דירוג בטיחות מירבי במבחני הריסוק Euro NCAP) וחסכון בדלק (מכונית ראשונה המצוידת במערכת הנעה היברידית מלאה בטעינה עצמית) ועד להשתתפותה באליפות העולם בראלי עם Yaris WRC בשנת 2017.

היסטוריה זו של חדשנות עזרה ליאריס לצמוח דור אחר דור, עם יותר מ-4 מיליון מכוניות שנמכרו, ובכלל זה יותר מ-500,000 מכוניות היברידיות. הדור הרביעי החדש של היאריס כולל שימוש לראשונה בפלטפורמת New Global Architecture (TNGA) GA-B שעליה יתבססו הדורות החדשים של כל המכוניות הקטנות של טויוטה ונגזרותיהן. היא הבסיס לביצועים דינמיים, נהיגה, שליטה ובטיחות משופרים ועיצוב אטרקטיבי.

ללא ספק, טויוטה יאריס החדשה, אשר תגיע לישראל בקרוב, תמשיך את ההצלחה העצומה של היאריס הנוכחית ועם העיצוב החדש, מערכות הבטיחות האוטונומיות המתקדמות, החדשנות ונוחות הנסיעה המיוחדת - הביקושים לסופר מיני הבטיחותית והמבוקשת בישראל יגדלו עוד יותר.